Tennislessen

Jeugd

27/04/2024 – 28/06/2024

De tennislessen vinden plaats op zaterdagvoormiddag tussen 9:00-12:00
en worden gegeven door ervaren lesgevers.
De geïnteresseerde kids worden bij aanvang ingedeeld in
3 leeftijdscategorieën, per leeftijdscategorie wordt 1 lesuur voorzien.
Kostprijs voor de lessen is 70 euro (excl. lidgeld).

inschrijvingslink: https://forms.gle/S9pEuW3iVugB6pzR7

Meer info via Frédéric De Kesel – 0499 33 67 78 – dekeself@gmail.com.

Volwassenen

Dit jaar kan men terug les volgen, rechtstreeks af te spreken met de lesgever Sandra Begijn.
Sandra is telefonisch bereikaar op GSM 0474 92 00 04 of e-mail sandra.begijn@gmail.com

Zomerkamp

19/08/2024 – 23/08/2024

Wat mogen jullie verwachten? Naast voldoende tennis zorgen de monitoren voor een gevarieerd activiteitenprogramma (waterspelletjes, groepsuitdagingen, knutselen,….).

In principe gaat het kamp door op de terreinen van de club. Enkel wanneer het weer te slecht is wijken we uit naar een plekje in de buurt.

Naast ondersteuning van Sandra voor de tennislessen, kunnen we ook dit jaar weer rekenen op een groep enthousiaste begeleiders.

Tenniservaring is niet noodzakelijk maar aangepaste tenniskledij wel. Dit betekent tennisschoenen met platte zolen en een racket.

Voor de deelnameprijs hanteren we dit jaar volgende criteria:

• 85 euro indien uw kind in 2024 lid is van ZTC.
  • 100 euro indien uw kind geen lid is van ZTC maar wel is aangesloten bij Tennis Vlaanderen voor 2024.
  • 115 euro indien uw kind geen lid is van ZTC én niet is aangesloten bij Tennis Vlaanderen.

Elke dag is een drankje inbegrepen. Water, soep en/of dessert wordt gratis aangeboden. Deelname geldt voor een volledige week.